Bliv censor på SOSU MV

Social- og Sundhedsskolen Midt- og Vestjyllands censorkorps består af fagpersoner fra praksis samt kolleger fra landets øvrige social- og sundhedsskoler og uddannelsesinstitutioner.

Vi er afhængige af engagerede censorer og optager løbende nye censorer i skolens korps. Vi modtager også meget gerne din ansøgning, hvis du har lyst til at medvirke ved afsluttende prøver på skolen.

Udfyld ansøgningsskemaet og send det sammen med relevante bilag til info@sosumv.dk, så hører du fra os.

Ansøgningsskema

Hvis du gerne vil være censor på SOSU MV, kan du hente ansøgningsskemaet her. Når du har udfyldt det, skal du sende det sammen med relevante bilag til info@sosumv.dk

Hent ansøgningsskema

Eksamensreglement

Skolens eksamensreglement er inkluderet i de lokale undervisningsplaner, som du finder via linket herunder.

Gå til lokale uddannelsesplaner

Bekendtgørelse om prøver og eksamen

Se mere

Bekendtgørelse om karakterskala og anden bedømmelse